Service & Bemötande

 
 
Passar Kursen För Dig
Om du svarar Ja på en eller fler av frågorna så är den här kursen aktuell för dig.
 
Vill du utveckla givande kundrelationer?
 
Vill du uppfattas som unik av kunderna?
 
Vill du bli kundens exklusiva partner?
 
Vill du bli kundens förstahandsval?
 
Vill du bli rekommenderad?
     
Syftet Med Kursen
Kursen ska ge er förmågan att få era kunder att känna sig sedda, så pass att ni är de som kunden tänker på först även nästa gång ett problem eller behov ska lösas.
 
Service & Bemötande är lönsamt, rätt utfört bidrar det till att göra just er till "top of mind". Ni kommer upp i kundens medvetande som nr.1 när ett behov uppstår.
  
Din Viktigaste Uppgift
Din viktigaste uppgift är att omgivningen ska känna sig sedd, uppskattad och att du finns där för dem. Detta ger en trygghet och en välkomnande känsla som vi mår bra av. Alla människor söker och tycker om trygghet. Oavsett vad du gör oavsett din roll så gäller detta.
 
Att kunna ge en hög nivå av service och bemötande över tid är en konst och den konsten skapas och levereras av dig till era kunder med hjälp av vår kurs Service & Bemötande i Världsklass.
 
Allt fler erbjuder liknande produkter och tjänster, även prisbilderna blir alltmer lika. Din bästa möjlighet att uppfattas som bättre är er nivå av Service och Bemötande. Rätt bemötande gör kunden mindre priskänslig och mer betalningsbenägen. Det ger ett direkt resultat vilket är syftet med en affärsverksamhet.
 
 
Skapa Mer Intäkter 
Att vara ojämn i sitt bemötande av kunderna både fysiskt och i digitala former ger förlorade intäkter. Många vet eller förstår inte att de är en del av resultatet oavsett vilken roll de har, splittrad delaktighet ger givetvis svagare resultat.
 
Att som kund inte känna sig tillräckligt uppmärksammad eller ens sedd känns givetvis mindre bra. Konsekvensen är att kunden blir alltmer benägen att pröva en annan leverantör vid nästa inköp.
 
Nå Toppklass 
Kursen Service och Bemötande är i toppklass oavsett bransch. Ni får ett koncept som ger er Service & Bemötande med hög lägsta nivå, nivån är så pass bra att konkurrenterna får svårt att mäta sig med er. Rätt kunskap stärker eran gilla faktor från kunderna. Ni blir kundens förstahandsval. 
 
Människor Föredrar 
Människor föredrar människor de tycker bra om och den här kursen ger dig nycklarna. Relation påverkar allt från vänskap till affärsrelation.  
 
Diplom
Efter genomförd kurs får du ett Digitalt Diplom inne på ert konto. Diplomet verifieras med hjälp av en unik verifieringskod som finns på varje Diplom.
  
Produktblad
Hämta ditt produktblad. Eller läs mer om kursen.
 
 
Skapa Konto & Starta Kursen
 
 
 
 
Pris: 720kr Nu 360kr

Rabatt: 50% under hela Q2

Faktura
Betalas den sista i nästkommande månad.
Organisations/personnummer för fakturan, därefter raderar vi ert pers/org.nummer.
Ingen kreditupplysning.
 
 
 
Har du redan ett konto
 
 
 
 
Har du några frågor? 
Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi till dig. 
 
Namn *

E-post

Dina frågor.

Jag är ingen robot *
   
 
 
 
Reflektion på kursen

 
 
 
/Icon/upp arrow grey.png 
| (c) 2017-2024 edunow.se i samarbete med Frilans Finans Sverige AB 556802-1199 |
| PayPal kortbetalning | | e-post support[a]edunow.se | tel. 031-3609272 |
Vi är ett Svenskt företag med säte och Support i Sverige
 
  /Sociala-medier/youtube-logo-white-bg-29X20.png